Obserwatorzy

poniedziałek, 20 lutego 2012

Wymianka prywatna nr 2 :)

Przedstawiam efekty mojej prywatnej wymianki z Laurą :) 
Zapraszam do odwiedzenia jej bloga, bo Laura ma naprawdę niesamowity talent, pięknie rysuje :) Sami z resztą zobaczcie o TUTAJ.

Laura zaproponowała, że w zamian za moje miedziane kolczyki kwiaty wykona dla mnie jakiś rysunek i tak się właśnie stało :) Oto cudo, które dla mnie stworzyła :))
Będzie to prezent dla pewnego maniaka rowerowego :D
Niestety zdjęcia nie oddają tego jak wspaniale rysunek prezentuje się w rzeczywistości :)



Laurze spodobały się kolczyki kwiatuszki i wybrała sobie te z czarnym oczkiem :)
W ramach niespodzianki zrobiłam dla niej jeszcze drugie z turkusowym oczkiem, mam nadzieję, że się spodobają:)



Dziękuję serdecznie za piękny rysunek! :) 
Mam nadzieję, że nie będzie to nasza ostatnia wymianka :))

9 komentarzy:

Blue-Anna pisze...

Tak, zaglądałam już do Laury, rzeczywiście ma talent. A ta praca to ze zdjęcia czy z wyobraźni?
Twoje kolczyki też oryginalne. Pozdrawiam.

GreenPlate pisze...

ze zdjęcia, które jej przesłałam :)

filc, soutache i spółka... pisze...

Gratuluję wymiany:). Obie Panie macie wielki talent:)!

mała sztuka pisze...

super wymianka rysuneczek cudny ... az odwiedzę jej bloga ... kolczyki superowe pozdrawiam

Art by Laura pisze...

ale niespodzianka!! jeszcze jej nie dostałam :):) turkus to mój ulubiony kolor!! bardzo Tobie dziękuję!! :)

GreenPlate pisze...

ehh, to miała być niespodzianka... byłam pewna, że już dotarła do Ciebie paczuszka...
a o turkusie wyczytałam na Twoim blogu :)

ewkiki pisze...

Świetny rysunek:). A kolczyki śliczne i niespotykane! Gratuluje wymianki:)

artMamowanie pisze...

dobrze jest trafić na Kogoś, kto robi takie piękne kolczyki

marciulaTOja pisze...

Śliczne kolczyki :) takich jeszcze nie widziałam, są przepiękne.