Obserwatorzy

piątek, 13 stycznia 2012

Odrobina tęczy - Multikolor II


Tęczowe korale z własnoręcznie ufilcowanych 84 kulek wykonane na wyzwanie Kreatywnego Kufra "Moja Dusza" . 
Tym razem filc - moja druga ulubiona technika wykonywania biżuterii.
I znowu kolory symbolizujące całą gamę uczuć i emocji, które mną władają. Każdy kolor i odcień to inne uczucia, emocje, przeżycia, doświadczenia. Od radości do smutku, od miłości do nienawiści, od energii i działania do stagnacji i zrezygnowania...
Kolory ułożyłam tak, że płynnie się zmieniają, analogicznie do tęczy co symbolizuje moją radość, optymizm i nadzieję, że po każdej burzy wyjdzie słońce :)

6 komentarzy:

filc, soutache i spółka... pisze...

Ale optymistyczne:). Idealne na przełamanie tej szarugi za oknem!:)

GreenPlate pisze...

dziękuję :)

Asia-majstruje pisze...

Łał, ale kulania! Piękne korale :)

Kreatywny Kufer pisze...

Dziękujemy za zgłoszenie. Pozdrawiamy =)

japkowa pisze...

Ależ to musiało kosztować czasu. Warto było! :)

mruwka pisze...

Gratuluję cierpliwości :) przepiękne korale :) jestem pod wrażeniem prac na tym blogu..... szczerze podziwiam :) i pozdrawiam