Obserwatorzy

czwartek, 12 stycznia 2012

Full of color - kolczyki wyzwaniowe


Kolczyki wykonane metodą haftu sutasz na wyzwanie Kreatywnego Kufra "Moja Dusza".
Celem wyzwania było zrobienie biżuterii dla siebie oddającej nasze wnętrze. Dlatego od razu pomyślałam, że będzie to biżuteria wykonana metodą haftu sutasz, gdyż to właśnie ona jest moją ulubioną metodą wykonywania biżuterii i pochłonęła mnie ostatnio bez reszty. I oczywiście kamienie, bo to właśnie z nimi lubię najbardziej pracować, z nich robić biżuterię. Dlaczego tyle kolorów? Bo każdy z nich symbolizuje odmienne uczucia i emocje, które mi towarzyszą. Zieleń to nadzieja, radość, relaks, harmonia. Niebieski to kreatywność, twórczość, wyobraźnia. Czerwony to miłość, ale też energia, impulsywność. Pomarańcz to aktywność, energia, ale też niecierpliwość. Żółty to ciepło, mądrość. Fiolet to intuicja, duchowość, tajemniczość. Jako, że zieleń jest moim ulubionym kolorem, umieściłam go w środku. Ponadto ważne są także kolory kamieni jakie dobrałam. Czerwień, żółć i zieleń to sztandarowe kolory mojej ukochanej muzyki - reggae, która kojarzy mi się z wolnością, luzem i spokojem - do których cały czas dążę.


4 komentarze:

Cypripedium pisze...

No już myślałam, że się nie doczekam na twoją pracę:) Piękne połączenie kolorów zrobiłaś, świetny efekt.

Koza domowa pisze...

Bardzo fajna kolorystyka :)

Zapraszam na nurrgulowe candy :)

GreenPlate pisze...

Dziękuję bardzo :)

KATKA pisze...

Bardzo energetyczne kolczyki, podobają mi się!