Obserwatorzy

czwartek, 2 lutego 2012

Moja pierwsza prywatna wymianka :)

Muszę pochwalić się moją pierwszą prywatną wymianką, a właściwie to była to w ogóle moja pierwsza wymianka :) 
Z Magdą z bloga Handmade by Majalena 

Dostałam od Magdy super zestaw decoupage'owy :)


I śliczne serwetki :)


Już kombinuję co z tego zrobić :)

DZIĘKUJĘ!!!

Magda upatrzyła sobie moje sutaszowe kolczyki, które dostała wraz ze sznurkami sutasz i koralikami w jej ulubionych kolorkach :)




Zdjęcia robiła Magda, mój aparat jest niestety chwilowo niedysponowany.

Dziękuję raz jeszcze ! :))

2 komentarze:

Majalena pisze...

Bardzo się cieszę że jesteś zadowolona. Ja już szaleje ze sznurkami.. wkrótce się pochwale :))

Bea pisze...

super te Wasza wymiankowe cuda :)
fajna sprawa z tą wymianką ... prawda ?:))) hi hi
pozdrawiam cieplutko !